Miért jó nálunk vásárolni?

ÁSZF

1. A www.notebookspecialista.hu honlapon történő megrendelés általad történő leadásával és annak elfogadásával adásvételre irányuló szerződés jön létre a Notebookspecialista.hu Kft. (székhelye és levelezési címe: 1132 Budapest Váci út 20-26., telefonszáma: 061-445-1500, e-mail címe: info@notebookspecialista.hu, cégjegyzék száma: 0109861429, adószáma: 13556367-2-41) és közötted. Amennyiben a szerződés tekintetében fogyasztónak minősülsz, úgy távollévők között kötött szerződés szabályai is vonatkoznak az adásvételre, amelyeket a jelen ÁSZF külön részletez.
Fogyasztónak minősül a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

Jelen ÁSZF-et letöltheted és elmentheted a következő linkről: LETÖLTÉS

A létrejött adásvételi szerződés elválaszthatatlan részét képezik a jelen ÁSZF rendelkezései, míg a szerződés egyedi adatait a megrendelésed és annak visszaigazolása tartalmazza, amelyet e-mail útján kapsz meg a megrendelés leadását követő munkanapokon 24 órán belül.

2. Az adásvételi szerződés létrejöttének menete az alábbi (technikai) lépések szerint történik, amelyet a honlapon külön linken is elérsz:

- a www.notebookspecialista.hu honlapon kiválasztod az általad megvásárolni kívánt terméket,

- a kiválasztott termék lapján találod az adóval növelt vételárat és egyéb felmerülő költségeket, a termék lényeges tulajdonságainak leírását, átvételi-szállítási lehetőségeket, a szállítás várható határidejét, a kellékszavatosságra és termékszavatosságra vonatkozó jogszabályi kötelezettség fennállásáról történő tájékoztatást és a részletes szabályokat tartalmazó linket, a gyártó által biztosított jótállás idejét és a részletes tartalmát rögzítő linket, jelen ÁSZF linkjét,

- amennyiben meg szeretnéd vásárolni a terméket, akkor a „Kiválasztás” gombra kell kattintanod, amelyet követően betöltött lap tartalmazza a békéltető testülethez fordulás lehetőségét, a békéltető testület nevét és székhelyének postai címét, továbbá a jelen ÁSZF-et azzal a felhívással, hogy az ÁSZF panaszkezelés módjára, az elállási jog gyakorlására és feltételeire, az elállási minta használatának lehetőségére, elállás esetén a visszaküldés általad fizetendő költségére, az elállási jog alóli kivételekre, a magatartási kódex hiányára vonatkozó rendelkezéseket különös alapossággal tanulmányozd át, továbbá az elállási jogra, kellékszavatosságra, termékszavatosságra és jótállásra vonatkozó tájékoztatókat (valamennyi dokumentumot le tudod tölteni és menteni saját adathordozóra), valamint a fizetési lehetőségeket és azokhoz kapcsolódó határidőket (amelyek közül választanod kell),

- a fenti dokumentumok részletes tanulmányozását és lementését követően azok elolvasását, elfogadását és saját adathordozóra történő lementését igazolnod kell a megrendelés leadása előtt a kis négyzetek kipipálásával,

- ezen a lapon kell megadnod a szerződés megkötéséhez szükséges adataidat és a szállítási címet vagy a személyes átvétel választását,

- ha az adásvételi szerződés tartalmának megismerését követően meg kívánod vásárolni a kiválasztott terméket, akkor ezek után a „Megrendelés” gombra kell kattintanod, amelyet követően a megrendelés egyedi adatait tartalmazó lap töltődik be; itt ellenőrizheted az általad megadott adatok helyességét és hiba esetén a felkínált visszalépés lehetőségét választva javíthatod a megrendelés adatait,

- amennyiben minden rendben van az általad rögzített megrendelés adataival, akkor a „Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés” gombra kattintva küldöd el megrendelésed a Notebookspecialista.hu Kft. részére (részünkre).

- megrendelésed elfogadása esetén az általad megadott e-mail címre visszaigazolást küldünk, amely tartalmazza a szerződés egyedi részeit, valamint a fentiekben rögzített valamennyi dokumentum linkjét,

- az adásvételi szerződés létrejön közted és a Notebookspecialista.hu Kft. között, amennyiben a visszaigazolásban szereplő adatok helyességének ellenőrzését követően a visszaigazolásban feltűntetett linken megerősíted megrendelésed. A megerősítéssel ismételten elismered, hogy a visszagazolásban szereplő adatok helyesek, továbbá valamennyi belinkelt dokumentum tartalmát megismerted és elfogadtad.

3. A webáruházban forgalmazott áruk részletes jellemzőit a termékre kattintva érheted el. Nagyon nagy energiát fordítunk arra, hogy ezek az adatok pontosan legyenek feltöltve a webshopunkba, de időnként sajnos így is előfordul, hogy vagy mi vagy a gyártó pontatlan adatokat, paramétereket, konfigurációt ad meg. Az Ügyfél köteles ezért a megvásárolt termék adatait, paramétereit, konfigurációját az átvételt követően haladéktalanul ellenőrizni, mielőtt megkezdi a termék használatát, vagy bármilyen szoftver telepítését. A termék adatainak, paramétereinek, konfigurációjának pontatlan feltűntetése a vételárat nem befolyásolja, mivel a beszerzési árakat nem a Notebookspecialista.hu Kft. határozza meg, továbbá nem minősül a termék hibájának. Az Ügyfél az átvett termék adatainak, paramétereinek, konfigurációjának pontatlan feltűntetése miatt árleszállítást vagy kártérítést nem követelhet, jogosult azonban a használat és a szoftverek telepítését megelőzően, de legkésőbb a termék átvételét követő 14 napon belül az adásvételi szerződéstől elállni. A szoftverek feltelepítésének, vagy a termék rendeltetésszerű használatának megkezdésével az Ügyfél elfogadja az átvett termék tényleges adatait, paramétereit, konfigurációját. Amennyiben a termék átvételét követően az eredeti állapot nem állítható helyre, tehát az Ügyfél eredeti állapotban és a felnyitáson túl sértetlen csomagolásban – a konfiguráció ellenőrzéséhez szükséges használat következményeit kivéve – nem tudja a terméket részünkre visszaszolgáltatni, úgy elállási jogával nem élhet. 

4. Minden igyekezetünk ellenére hibás ár kerülhet ki a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor cégünk nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától. Amennyiben az Ügyfél a nyilvánvalóan hibás ár mellett ragaszkodik a szerződés teljesítéséhez, abban az esetben a Notebookspecialista.hu Kft-t megilleti a szerződéstől való elállás joga.

5. Számlát utólag módosítani sajnos nem áll módunkban. Ha utólag kiderül, hogy rossz névre szól a számla, 15 napon belül tudjuk kijavítani (az eredeti számlát ha visszajuttatod hozzánk jóváírjuk, és a módosításokkal kiállítjuk az újat)

6. Online vásárlás:

Megrendelés / szerződéskötés: honlapon keresztül online
A szerződés nem minősül írásbelinek, a szerződés megkötése érdekében kizárólag távközlő eszközt alkalmazunk. A megrendeléseket (megkötött szerződéseket) iktatjuk, a vásárló kérésére azokat később is vissza tudjuk keresni. Az iktatásnál a rendelés azonosítóját használjuk iktatószámnak.
A megrendelés / szerződéskötés nyelve: magyar nyelv.

A megrendelés leadása nem minősül szerződéskötésnek! Szerződés akkor jön létre, amikor a Felhasználó a termék vételárát kifizeti. Amennyiben a termékkel kapcsolatban probléma merülne fel, vagy nem szállítható 2-7 munkanapon belül, kapcsolatba lépünk veled telefonon, vagy e-mailen keresztül.

7. Árak:  Online, az adott termék lapján feltűntetett bruttó ár.

Amennyiben az általad megrendelt termék nincs raktáron, úgy sajnos előfordulhat, hogy az általad történő megrendelés és az általunk történő beszerzés között a szállítónk árat emel, vagy rajtunk kívülálló okból egyéb többletköltségeink keletkeznek. Természetesen igyekszünk a terméklapon feltűntetett árat tartani, azonban arra az esetre, amennyiben a saját teljes bekerülési költségeink a fenti okok miatt meghaladják a terméklapon feltűntetett árat, fenntartjuk magunknak az árváltoztatás lehetőségét. Ha szükségessé válik a termék árának emelése, e-mail útján és telefonon is felvesszük veled a kapcsolatot, hogy a megváltozott ár mellett is fenntartod-e megrendelésed. Amennyiben nem, úgy mindkét félnek elállási joga van a szerződéstől.

A Notebookspecialista.hu fenntartja a jogot, hogy bármely terméke árát, konfigurációját külön figyelmeztetés nélkül megváltoztassa, vagy bármely termék forgalmazását megszüntesse. Természetesen ezen lehetőség a fenti kivétellel nem vonatkozik a már létrejött szerződésekre.

Amennyiben a Szolgáltató (Notebookspecialista.hu Kf) minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében elállhatsz a vásárlási szándéktól.

Ha bármilyen kérdésed merül fel a megrendelt termékkel vagy a kiszállítással kapcsolatban, keress minket az info@notebookspecialista.hu elektronikus levélcímen, vagy munkanapokon telefonon is a 061 445-1500-as ügyfélszolgálati telefonszámon


8. Fizetési lehetőségek

Készpénz/Utánvétel
Készpénz: Az áru vételárát a személyes átvételkor készpénzben vagy bankkártyával egyenlíted ki. Visa Visa Electron MasterCard Maestro
Utánvét: Futárral történő kiszállítás esetén az árut készpénzben fizeted a futárnak.
Banki átutalás: Megrendelésedet követően 1 munkanapon belül (munkaidőben jellemzően 1 órán belül) emailben küldünk egy díjbekérőt, ami minden adatot tartalmaz, ami az utaláshoz kell. Az utalás számlánkra érkezését követően 1, maximum 2 munkanapon belül átveheted az árut. Ha 1 héten belül nem érkezik meg az utalás, a rendelést automatikusan töröljük. (kivéve, ha előre egyeztettünk, hogy később utalsz)
Bankkártyás: Bankkártyás fizetés a Wirecard biztonságos rendszerén keresztül. Elfogadott kártyatípusok: Visa Classic (dombornyomott) Visa Electron MasterCard (dombornyomott).
MasterPass: Vásárolj egyszerűen: a kereskedő oldalán a MasterPass gombra kattintva a telefonodban MasterPass-al elég egyszer megadnod a bankkártya adatait, nem kell minden egyes vásárláskor újra begépelned őket, így a hibalehetőség is csökken. Részletek itt.)
A megvásárolt termék átvételére kizárólag a vételár megfizetését követően van lehetőséged. A Notebookspecialista.hu Kft. a terméken fennálló tulajdonjogát a teljes vételár megfizetéséig kifejezetten fenntartja. Nem szerzed meg tehát a termék tulajdonjogát a vételár kiegyenlítéséig.

9. Áruátvétel:  házhoz szállítással vagy személyes átvétellel

Áruátvétel házhoz szállítással:

A megrendelt áru kiszállítását - amennyiben az raktáron van - a megrendeléstől számított 2 - maximum 3 munkanapon belül garantáljuk. A házhoz szállítás díja 990Ft ÁFÁ-val. A szállítási díj teljes körű biztosítást foglal magában. Ez azt jelenti, hogy ha a csomaggal bármi történik (törés, lopás, eltűnés) Téged semmilyen kár nem ér, ha átvételkor jelzed a hibát a futárnak és arról jegyzőkönyvet vesztek fel. (Sajnos a jegyzőkönyv felvételének elmaradása esetén nem fizet a biztosító és utólag már nehezen bizonyítható, hogy a kár a szállítás során keletkezett). Ráadásul az ügyintézéssel sem kell bajlódnod, mindent elintézünk, és küldjük az új gépet. A szállítási költséget a számlán külön tételként feltüntetjük.

A kiszállítást megelőző napon 18 óráig a DPD fuvarkezelő rendszeréből küldünk Neked egy emailt, amiben a szállítással kapcsolatos információkat találod.
Áruszállító partnerünk a DPD futárszolgálat.

Raktáron lévő árut 14 óra előtt érkező megrendelés esetén a megrendelés napján feladjuk, nem raktári árukat a hozzánk történő beérkezés napján adjuk át a DPD-nek. A kiszállítás a feladást követő munkanapon történik 8-18 óra között
Ha olyan terméket rendelsz ami nincs raktáron státuszban van, jellemzően a következő munkanapon megkeresünk emailben vagy telefonon, hogy tájékoztassunk, mikorra számíthatsz a megrendelt árura. Ezt érdemes lehet Neked rendelés előtt egyeztetned, ha nem biztos, hogy meg tudod várni a 2-3 hetes szállítást.

10. Fogyasztó elállási joga:  A távollévők között kötött szerződésekre vonatkozó jogszabálya alapján a vevőnek lehetősége van a vásárolt áru átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállni a vásárlástól.

Az elállási jogodat

a) a terméknek,

b) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,

c) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
az általad történő vagy az általad megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított 14 napon belül és a szerződés megkötésétől a termék átvételéig is gyakorolhatod.

Az elállási jogodat az alábbi linken, és a jelen ÁSZF 1. számú mellékletében található minta felhasználásával vagy az elállásra vonatkozó egyértelmű nyilatkozattal írásban, a Notebookspecialista.hu Kft. 1132 Budapest, Váci út 20-26. szám alatti székhelyére az elállási határidőn belül elküldött, vagy a székhelyen személyesen átadott nyilatkozattal gyakorolhatod. Javasoljuk, az elállást olyan módon gyakorold, hogy annak időpontját igazolni tudd arra az esetre, ha valamilyen okból nyilatkozatod hozzánk mégsem jutna el (pl. ajánlott, tértivevényes küldemény).

Nem gyakorolhatod elállási jogod:

a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;

h) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;

k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;

l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási/felmondási jogát.

A h) pontban meghatározott esetben az elállási/felmondási jog a fogyasztó által kifejezetten kért szolgáltatásokon és a karbantartás vagy a javítás elvégzéséhez felhasznált cserealkatrészeken felül kínált szolgáltatásokra vagy termékekre kiterjed.
A fenti felsorolás a teljes jogszabályi rendelkezést tartalmazza, ezért találsz benne olyan esetköröket is, amelyek a Notebookspecialista.hu Kft. tevékenységét nem érintik. Aláhúzással jeleztük a gyakorlatban nagyobb valószínűséggel előforduló eseteket.

Az elállástól számított 14 napon belül visszatérítjük részedre az adásvétellel összefüggésben általad megfizetett teljes összeget. Ha azonban kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választottál, akkor annak többletköltségét nem kell visszafizetnünk.
Az elállás gyakorlásától számított 14 napon belül vissza kell küldened nekünk a terméket, amelynek megtörténtéig vagy kétséget kizáró igazolásáig visszatarthatjuk a részedre visszajáró összeget.

A terméket saját költségeden kell visszajuttatnod a 1132. Budapest Váci út 20-26. alatti székhelyünkre, egyéb költség az elállással kapcsolatban nem terhel. Abban az esetben, ha a termék visszaszállítását kérésedre mi rendeljük meg a DPD futárszolgálatnál a visszaszállítás költsége 2500Ft, amelyet szintén neked kell megfizetned. A Notebookspecialista.hu  Kft. követelheti a fogyasztótól a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenést, továbbá azzal összefüggésben keletkező egyéb kárainak megtérítését. Felbontott szoftvertől (ide tartozik a gépeken található előinstallált szoftvercsomag is) való elállást a törvények értelmében nem tudjuk elfogadni. Ezért kérjük ügyfeleinket, hogy a vásárolt szoftvereket ne bontsák fel, illetve az előinstallált szoftvert  a gépen ne installálják fel, csak akkor, ha már meggyőződtek róla, hogy azt kapták, amire számítottak és biztosan nem kívánnak élni elállási jogukkal.

Amennyiben az adásvételi szerződéshez járulékos szerződés is kapcsolódik, akkor az elállási jog gyakorlása a járulékos szerződést is felbontja. Járulékos szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amely távollévők között kötött szerződéshez kapcsolódó egyéb termék értékesítésére vagy szolgáltatás nyújtására irányul, amelyet a Notebookspecialista.hu Kft. vagy megbízása alapján harmadik személy nyújt.

11. Kötelező csere:  Hibás teljesítés esetén vásárlóink kérhetik a készülék cseréjét. Amennyiben igényüket vagy írásos formában, vagy személyesen a 1132. Budapest Váci út 20-26. alatti székhelyünkön bejelenthetik a vásárlást követő 3 munkanapon belül, úgy a cserére kötelezettséget vállalunk, ha a szerviz vagy disztribútor a hibás teljesítést elismeri. A hibás készüléket telephelyünkön tudjuk átvenni, majd visszajuttatjuk a gyártó által előírt szervizbe vagy disztribúcióba ahol jóváhagyják vagy elutasítják a panaszt. Ezek után kerülhet sor a cserére, de mindenképp a törvényesen előírt 3 munkanapon belüli bejelentés esetén. A csere elengedhetetlen feltétele, hogy a termék abszolút karc- és sérülésmentes állapotban, hiánytalan és ép csomagolásban kerüljön vissza hozzánk. Ellenkező esetben sajnos nem tudjuk a terméket kicserélni. Ha nem budapesti vagy, ingyenesen hozzuk-visszük garanciális csere esetén a készüléket.

12. Garanciális és egyéb szerviz feladatok ellátása

Az általunk forgalmazott termékek mind hivatalos magyarországi gyártói jótállással (hétköznapi szóhasználatban: garanciával), valamint a jogszabályok által biztosított kellékszavatossággal és termékszavatossággal rendelkeznek. A honlapon kiválasztott termék lapján az adott termékre vonatkozó jótállási, kellék- és termékszavatossági szabályokat egy linkre kattintva eléred és letöltheted, lementheted saját adathordozóra. Jelen ÁSZF 2. számú melléklete tartalmazz általános tájékoztatást a jótállásról, kellék- és termékszavatosságról, amely minden esetben az adott terméklapon található és/vagy onnan elérhető szabályokkal együtt alkalmazandó. Eltérés esetén, a terméklapon található és/vagy onnan elérhető rendelkezések irányadók.
Webshopunkban lehetőség van megrendeléskor a készülékeket kibővített garanciával konfigurálni. A választott garanciabővítés érvényesítése gyártónként változik. Az érvényesítés módjáról minden esetben tájékoztatunk a megrendelés véglegesítését, a szerződés megkötését megelőzően.
A jótállás a gyártók által megjelölt garanciális időn belül, csak a márkaszervizekben érvényesíthetők! A márkaszerviz elérhetőségét a termék mellé kapott garanciajegyen vagy az alábbi linken találod meg: garanciális szervizek
Garancia időn túli meghibásodás esetén is biztosítjuk a készülék alkatrész ellátását és javítását az aktuális szervizdíjak alkalmazásával.
Felmerülő problémák esetén az alábbi elérhetőségeken szívesen segítünk:

13. Pixelhibára vonatkozó garancia

Pixelhiba garanciával

A termék vásárlásakor külön igényelt pixelhiba garanciával biztosítani tudod, hogy vásárolt készülékeden nem lesz pixelhiba. Ha a notebook kijelzőjén az átvételtől számított 21 napon belül pixelhibát tapasztalsz, és azt ezen a határidőn belül jelzed felénk, díjmentesen kicseréljük egy újra. A biztosítás már egy pixel vagy subpixel hiba esetén is érvényesíthető. A pixelhiba garancia tartalmazza a pixelhibás notebook telephelyünkre szállításának és a cserekészülék kiszállításának költségét is. A 21 napos bejelentési határidő a cserekészülékre ugyanúgy érvényes, a 21 nap az új készülék átvételével újraindul. A pixelhiba garancia csak arra a notebookra érvényesíthető, amelyikhez meg lett rendelve. A pixelhiba garancia sikeres érvényesítése érdekében kérünk, őrizd meg a készülék teljes csomagolását, valamint a készülék új állapotát. Mechanikailag sérült laptopon (törés, karc, repedés), valamint ha hiányos a csomagolás a pixelhiba garancia sajnos nem érvényesíthető.

A pixelhibás készülék cseréje:

A pixelhibát az alábbi elérhetőségeken jelezheted felénk: szerviz@notebookspecialista.hu 061-445-1806
A hiba bejelentését követően szervizünk munkanapoknál 24 órán belül felveszi Veled a kapcsolatot, hogy egyeztessétek a visszaszállítás időpontját. A cserekészüléket legkésőbb következő munkanap indítjuk futárral.

Ha a cserét személyesen szeretnéd intézni ügyfélszolgálatunkon, a pixelhibás készülék beérkezését követő munkanap egyeztetünk veled az új notebookkal kapcsolatban.
Pixelhiba garancia nélkül a törvényi előírások a mérvadóak (nemzetközi ISO 13406 ClassII szabvány):
A szabvány négy különböző hibát különböztet meg, melynek definíciói az alábbiak:

1.    Első típusú: A maximum fényerő parancsra adott átlagos pixel válaszreakciónak nagyobb, mint 75%-ával való reagálása a minimum fényerő parancsra (mindig fényesen világít).

2.    Második típusú: A minimum fényerő parancsra adott átlagos pixel válaszreakciónak kevesebb, mint 25%-ával való reagálása a maximum fényerő parancsra (mindig sötét marad).

3.    Harmadik típusú: Egyéb nem első vagy második típusú hiba, például egy beragadt subpixel. Az aktív mátrix LCD kijelzőknél minden egyes pixel pozíción 3 folyadékkristály cella helyezkedik el. Ezeknek a vörös, zöld és kék subpixeleknek (al-pixel) az együttes működése teszi lehetővé a teljes színskála megjelenítését. Minden egyes cellát egy egyedi tranzisztor vezérel, mely közvetlenül a cella felett található. A tranzisztor meghibásodásakor az adott képpont mindig vörösen, zölden vagy kéken világít. (A tapasztalatok szerint ez a leggyakrabban előforduló hiba.)

4.    Csoporthiba: Kettő vagy több hibás pixel egy 5x5 képpontos területen. ISO 13406-2 Class II szerint az elfogadott hibák száma típusonként 1 millió pixelre vonatkoztatva:

1. típus - 2 db
2. típus - 2 db
3. típus - 5 db

Például egy 1024x768 felbontású kijelzőn (786.432 pixel) a következő még elfogadhatónak tekinthető.

Első típusú (fényes) pixelek száma = 2 x 786.432 / 1.000.000 = 1,57
Második típusú (fekete) pixelek száma = 2 x 786.432 / 1.000.000 = 1,57
Harmadik típusú (vörös/zöld/kék) pixelek száma = 5 x 786.432 / 1.000.000 = 3,93

Tehát 2 mindig fényes pixelt már nem enged meg a szabvány 1024x768 felbontású kijelzőn.
A maximum engedélyezett hibák száma 1024x768 felbontású kijelzőn (első + második + harmadik típusú): 5 képpont hiba, melyből maximum egy lehet fényes, egy sötét és három vörös, zöld vagy kék. Ezen kívül a csoporthiba szabály kimondja, hogy nem lehet több mint kettő hibás fényes vagy sötét pixel egy 5 képpont sugarú területen. Szintén hibásnak számít az a kijelző, ahol egy 5x5 képpontos területen 2 vagy több vörös, zöld vagy kék pixel fordul elő.
 
14. Észrevételek és panaszkezelés

Bármilyen észrevételedet a Notebookspecialista.hu oldalain megjelenő tartalommal kapcsolatban a következő email címen fogadjuk: info@notebookspecialista.hu

A létrejött szerződéssel és a jogviszonnyal, valamint a Notebookspecialista.hu Kft-vel kapcsolatban felmerült panaszaidat a kft. 1132 Budapest, Váci út 20-26. szám alatti székhelyére, vagy a info@notebookspecialista.hu e-mail címre küldött leveledben közölheted. A panaszügyintézés társaság székhelyén történik az ügyvezető ellenőrzése mellett és utasításai alapján. Telefonos ügyfélszolgálatunk igénybevételével a hét minden munkanapján 10-16 óra közötti időszakban van lehetőség telefonos panaszkezelésre a +36/1-4451500-as telefonszámon, valamint minden munkahét keddi és csütörtöki napján van lehetőség személyes ügyfélfogadásra, előzetes időpont egyeztetés alapján a székhelyünkön.

Vevőszolgálatunk címe ahol a fogyasztói kifogásokat kezeljük: 1132 Budapest Váci út 20-26.

Amennyiben panaszodat nem sikerül számodra megnyugtatóan rendezni, akkor a 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. szám alatt működő Budapesti Békéltető Testülethez fordulhatsz panaszoddal.

15. Személyes adatok kezelése

Számunkra elsődleges szempont az általad rendelkezésre bocsátott személyes adatok védelme. Ezért személyes adataidat bizalmasan, a hatályos jogszabályoknak megfelelően kezeljük, gondoskodunk azok biztonságáról, azokat csak a létrejött szerződés teljesítéséhez szükséges mértékben használjuk fel és adjuk át közreműködőinknek.

A megrendelés elküldésével kijelented és elismered, hogy a honlapunkon elérhető adatkezelési tájékoztatót elolvastad, annak tartalmát magadra nézve kötelezőnek ismered el és a tájékoztatóban rögzített célra és ideig hozzájárulsz személyes adatainak a notebookspecialista.hu Kft. általi kezeléséhez.
A személyes adatok kezelésével és védelmével kapcsolatban a jelen ÁSZF-ben és az adatkezelési tájékoztatóban nem szabályozott kérdésekben az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. tv. rendelkezései az irányadók.
 ​
16. Leiratkozás a hírlevélről
 
Ha már nem szeretnél több hírlevelet kapni tőlünk, akkor bármikor, díjmentesen leiratkozhtasz a hírlevelek alján található link segítségével, vagy törlésed kérheted az info@notebookspecialista.hu e-mailen, vagy postai úton az alábbi címen: 1132 Budapest, Váci út 24.

17. Egyéb rendelkezések

Tájékoztatunk, hogy a Notebookspecialista.hu Kft. tevékenységére magatartási kódex nem vonatkozik.                                                                                                                                           
Budapest, 2016.02.23.

A 2016.02.22-ig érvényes Általános Szerződési Feltételek az alábbi linken érhető el:
http://www.notebookspecialista.hu/upload_files/ASZF_2016_02_23.pdf
 
A 2015.12.23-ig érvényes Általános Szerződési Feltételek az alábbi linken érhető el:
http://www.notebookspecialista.hu/upload_files/ASZF_20140613.pdf

 

 

1. számú melléklet
Elállás nyilatkozatminta
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett: Notebookspecialista.hu Kft.
                1132 Budapest, Váci út 20-26.
 
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében (kérjük a termék megjelölését):
 
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja (aláhúzással jelölendő):
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása:
Kelt: ………………………………, 20…………………………

 


2. számú melléklet

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhetsz a kellékszavatossági jogoddal?

A Notebookspecialista.hu Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthetsz a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetnek meg kellékszavatossági igényed alapján?

Választásod szerint az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhetsz:
Kérhetsz kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az általad választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igényed teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérted, illetve nem kérhetted, úgy igényelheted az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére magad is kijavíthatod, illetve mással kijavíttathatod vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhatsz.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhetsz, az áttérés költségét azonban te viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheted kellékszavatossági igényét?

Kötelességed a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmed, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogaid már nem érvényesítheted. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheted kellékszavatossági igényed?
A Notbeookspecialista.hu Kft-vel szemben érvényesítheted kellékszavatossági igényed.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogok érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igényed érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha igazolod, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Notebookspecialista.hu Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már kötelességed bizonyítani, hogy az általad felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. 

2. Termékszavatosság
Milyen esetben élhetsz a termékszavatossági jogoddal?
Ingó dolog (termék) hibája esetén választásod szerint az 1. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthetsz.
 
Milyen jogok illetnek meg termékszavatossági igényed alapján?
Termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheted.
 
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
 
Milyen határidőben érvényesítheted termékszavatossági igényt?
Termékszavatossági igényét a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheted. E határidő elteltével e jogosultságot elveszíted.
 
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheted termékszavatossági igényed?
Termékszavatossági igényed kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatod. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén neked kell bizonyítania.
 
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: - a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy - a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy - a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmed, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthetsz. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényt a gyártóval szemben érvényesítheted.
 
3. Jótállás
Milyen esetben élhetsz jótállási jogaiddal?
Hibás teljesítés esetén a termék gyártója által vállalt feltételek szerint érvényesíthetsz jótállási igényt a gyártóval szemben.
 
Milyen jogok és milyen határidőn belül illetnek meg jótállás alapján?
A jótállás keretében érvényesíthető jogokat és azok határidejét a termékekre a gyártók eltérően határozzák meg. A részletes szabályokat az adott termék lapján vagy arról elérhető linken találod. Jótállás esetén a gyártók jellemzően a kellékszavatosság körében érvényesíthető egyes igények teljesítését vállalják az általuk meghatározott határidőn belül.
 
Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívom a figyelmed, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthetsz, egyébként viszont a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletnek.
 


Hozzáadás a kosárhoz, kérem várjon
Kosár mentése
kosárba