Miért jó nálunk vásárolni?

FSC Am Li1718 (HU2-NSUM07-LI2)

Hívj bátran, ha kérdésed van!
+36 1 445 1500

0 értékelés
Nincs készleten

30 nap
visszavásárlási garanciával
1 év
Garancia


Szín: feketeÓriáscsomag, törpe árak Ön képzeletben már most a következő szabadságát tervezi. Az AMILO Li 1718 ide is elkíséri, mégpedig azért, mert nyaralás alatt a kiülős teraszon kedvenc zenéit hallgathatja rajta keresztül. Most elkezd esni az eső. Pont ilyenkor, de Ön erre is készült. Előkerül ez a 15,4 hüvelykes, kristálytiszta házimozigép, a legújabb DVD-k, némi pattogatott kukorica és kóla. Hirtelen eszébe jut, hogy távolban lévő barátjával meg kell beszélni valamit. Sokoldalú gépének beépített WLAN kapcsolatán keresztül bármikor beszélhet vagy levelezhet velük, csatolásként néhány fényképet is elküldhet nekik. Jó lenne kicsit kimenni a városba szórakozni!? Kapcsolódjon föl az hálózatra és nézze meg az interneten, hogy melyik étterem, bár vagy táncparkett felelne meg leginkább pillanatnyi hangulatának. Bár az AMILO Li 1718 kiszerelése alapkivitelű‘, de rendkívül megbízható mobil megoldást kínál otthoni és hordozható célokra
Gyártó:
Specifikáció Letöltés
Garancia 1 év nemzetközi
Méret: 355 x 255 x 24-34 mm

Ha az átvételétől számított 3 munkanapon belül meghibásodik a vásárolt készülék mi rendezzük a garanciát (ez többnyire a készülék cseréjét jelenti). A készüléket csak akkor tudjuk kicserélni, ha abszolút hibátlan, karc és sérülésmentes, továbbá minden csomagolása megvan. Kérjük erre figyelj! Ha futárral szállítottunk, és 3 napon belül lép fel a hiba, futárt küldünk a gépért, beszállítjuk, bevizsgáljuk, és küldünk egy új készüléket teljesen ingyen. Ha a hiba mégsem garanciális jellegű (pl nem megfelelő driver telepítése, stb), vagy a készülék sérült, hiányos ezt az oda-vissza futárköltséget nem tudjuk átvállalni (2600Ft+ÁFA)

3 napon túli meghibásodás esetén az alábbi szerviz(ek) illetékesek:

FUJITSU MÁRKASZERVIZEK
Hibás készülékedet, az alábbi telefonszámokon jelentheted le:

Helpdesk: +3640-200-440
Ügyfélszolgálat: +361-999-0380
Fax: +361-999-0389

A Fujitsu által nyújtott különféle típusú garanciális szolgáltatásokról, valamint a garancia érvényesítésének feltételeiről a Fujitsu support oldalán tájékozódhatsz:
Kérdésedre ügyfélszolgálati időben (10-19óra munkanapokon) 3 órán belül válaszolunk.
Szerviz illetve támogatással kapcsolatos kérdésekre 1 munkanapon belül válaszolunk.




Küldés
Nincs készleten

SZÁLLÍTÁSI/ÁTVÉTELI FELTÉTELEK LEHETŐSÉGEK
Az alábbi kiszállítási és átvételi időpontok a hivatalos munkaszüneti napok (vasárnapot is beleértve) kivételével minden munkanapra érvényesek.
 
Amennyiben a termék azonnal átvehető, és 14:00 előtt történt a rendelés, a GLS futárszolgálat a megrendelést követő munkanapon szállítja ki a csomagot. A Pick Pack futárszolgálat Budapesten a rendelést követő napon, vidéki rendelés esetében a rendelést követő 2 napon (vasárnap és hétfő kivételével) helyezi ki a csomagot az átvételi ponthoz.
Amennyiben a rendelés 14:00 után történik, a DPD futárszolgálat a megrendelést követő 2. munkanapon szállítja ki a csomagot. A Pick Pack futárszolgálat Budapesten a rendelést követő 2. napon (vasárnap kivételével), vidéki rendelés esetében a rendelést követő 3. napon (vasárnap és hétfő kivételével) helyezi ki a csomagot az átvételi ponthoz.
Amennyiben a termék raktáron van, és 09:00 előtt történt a rendelés, a DPD futárszolgálat a megrendelést követő munkanapon szállítja ki a csomagot. A Pick Pack futárszolgálat Budapesten a rendelést követő napon, vidéki rendelés esetében a rendelést követő napon (vasárnap és hétfő kivételével) helyezi ki a csomagot az átvételi ponthoz.
Amennyiben a rendelés 09:00 után történik, a DPD futárszolgálat a rendelést követő 2. munkanapon szállítja ki a csomagot. A Pick Pack futárszolgálat Budapesten a rendelést követő 3. napon (vasárnap kivételével), vidéki rendelés esetében a rendelést követő 4. napon (vasárnap és hétfő kivételével) helyezi ki a csomagot az átvételi ponthoz. 
Hozzáadás a kosárhoz, kérem várjon
Kosár mentése
kosárba