Miért jó nálunk vásárolni?

Garancia

ACER MÁRKASZERVIZEK
Hibás készülékedet, az alábbi telefonszámon jelentheted le:

Acer központi szerviz ügyfélszolgálata (munkanapokon 9-17 óráig): +361-555-5200.

A hibajegy felvétele után, belföldön futár gondoskodik a készülék el és visszaszállításáról.

Az Acer központi szervize a teljes kényelem érdekében Magyarország teljes területén - az itt forgalomba hozott Acer termékekre - szervizgaranciát nyújt ingyenes háztól-házig szállítással! Részletes tájékoztatásért kértjük, keresd fel az Acer hivatalos weboldalát.

Ingyenes, háztól-házig szállításos garancia!
A teljes kényelem érdekében, a Korlátozott Jótállás keretében javítások lebonyolításának elősegítése érdekében (visszavonásig) háztól-házig szállítási szolgáltatás is rendelkezésre áll Magyarország területéről a jelen jótállás jegyen feltüntetett termékre. A háztól-házig szolgáltatásról a www.acer.hu oldalon találsz bővebb tájékoztatást. Kérjük, vedd figyelembe, hogy az ingyenes háztól-házig szolgáltatás a Korlátozott Jótállás körébe tartozó hibák kijavításának elősegítését szolgálja. Amennyiben a hiba nem garanciális, a szerviz a bevizsgálásért díjat számíthat föl.

ALCOR MÁRKASZERVIZEK
AlcorDigital szerviz átvevőpont
1095 Budapest Mester utca 22.
Nyitva tartás: Hétfőtől – Péntekig, 9 – 17 óra között
Szerviz átvevőpont:
Telefon: +36 1 216 6592

Szerviz:
Mobil: +36 20 500 8080 (Hétfőtől – Péntekig, 9 – 16 óra között)
E-mail: szerviz@alcordigital.hu
ASUS MÁRKASZERVIZEK
Hibás készülékedet, az alábbi telefonszámon jelentheted le:

Asus központi szerviz ügyfélszolgálata (munkanapokon 9-17 óráig): +361-505-4561

Az ASUS Magyarország által működtetett szerviz-ügyfélszolgálat minden notebook, EeePC, PDA, navigáció és LCD termék garanciális ügyintézésében eljár.
A szervizszolgáltatás megrendeléséhez - szerviz-ügyfélszolgálati hibaelhárítás után - a www.asus.hu/rma oldalon található formanyomtatvány kitöltése szükséges. Magyar nyelvű technikai segítségnyújtás legfeljebb 24 órás válaszadással a http://vip.asus.com/eservice/techserv.aspx oldalon keresztül érhető el.

Garanciális szerviz:

FixDirect Kft.
1033 Budapest, Huszti út 34
Telefon: +361-452-4670
Fax: +361-452-4672
email: info@fixdirect.hu
Nyitva tartás: hétfő-péntek: 8-17 óráig

Meghibásodás esetén igénybe tudod venni a szerviz ingyenes háztól-házig garanciáját a http://www.fixdirect.hu/hibabejelentes oldalon regisztrálnod kell a meghibásodást.

BROTHER MÁRKASZERVIZEK

Hibás készülékedet, az alábbi telefonszámon és címen jelentheted le:

Allintechnik Brother Szerviz Kft.
Cím: 1119 Budapest Etele út 59-61
Telefon: 06-1-203-1023
FAX: 06-1-204-1023
Nyitvatartás:  H-Cs: 8-16-ig;  P: 8-14-ig;
info@allintechnik.hu
szerviz@allintechnik.hu

CANON MÁRKASZERVIZEK:

Technikai segítségért a http://www.canon.hu/support/consumer_products/repair.aspx oldalon tájékozódhatsz, meghibásodás esetén ezen a linken tudod regisztrálni meghibásodott készüléked.

DELL MÁRKASZERVIZEK
Hibás készülékedet, az alábbi telefonszámon jelentheted le:

Dell Ügyfélszolgálat: 06-80/016-157

Amennyiben segítségünket szeretnéd kérni, úgy a Notebookspecialista.hu Kft vállalja a Jótállási jegyen feltűntetett időszakon belüli garanciális szervizelés lebonyolítását. 

FUJITSU MÁRKASZERVIZEK
Hibás készülékedet, az alábbi telefonszámokon jelentheted le:

Helpdesk: +3640-200-440
Ügyfélszolgálat: +361-999-0380
Fax: +361-999-0389

A Fujitsu által nyújtott különféle típusú garanciális szolgáltatásokról, valamint a garancia érvényesítésének feltételeiről a Fujitsu support oldalán tájékozódhatsz.

HP MÁRKASZERVIZEK

HP notebookok
Üzleti modellek esetén a Notebookspecialista.hu Kft vállalja a garanciális szervizelést. 
www.notebookspecialista.hu 
Tel.: 061-445-1806
E-mail: szerviz@notebookspecialista.hu

Kizárólag a Presario és Pavilion modellek esetén a +361-235-4799 ügyfélkapcsolati számmal kell felvenni a kapcsolatot.

HP nyomtatók: Laserjet
Aloha Informatika Kft. 1117 Budapest, Irinyi József u. 30 
Tel.: +361 372-0325 
E-mail: szerviz@alohainformatika.hu
Egyéb nyomtatók esetén a +361-235-4799 ügyfélkapcsolati számmal kell felvenned a kapcsolatot.

HP kiegészítők: +361-235-4799 ügyfélkapcsolati számmal kell felvenned a kapcsolatot.

KIANO MÁRKASZERVIZEK
Hibás készülékedet, az alábbi telefonszámon jelentheted le:

Kiano központi szerviz ügyfélszolgálata: +3646-503-923
Amennyiben terméked garanciális javításra szorul, töltsd ki az ezen az oldalon https://rma.fixit-service.com/ található hibabejelentő nyomtatványt.
MICROSOFT MÁRKASZERVIZEK
Microsoft Phone és Nokia Lumia meghibásodás esetén, vagy technikai segítségért a Microsoft Garancia és Javítás oldalon tájékozódhatsz.

A Microsoft valamennyi Microsoft Phone és Nokia Lumia telefonra 6 hónap garanciát vállal az összes akkumulátorra, fedőlapra, kábelre és töltőre, hacsak nincs másképp megadva a Termék felhasználói útmutatójában.

Microsoft PC tartozékok garanciális szervízeléséhez a következő címen tájékozódhatsz: 
FixDirect Kft.
1033 Budapest, Huszti út 34.
Tel.: +361 452-4670 
Fax: +361 452-4672
E-mail: szerviz@fixdirect.hu

LENOVO MÁRKASZERVIZEK
Ideapad szerviz:

Garanciális javítással kapcsolatos tudnivalók:

Tájékoztatjuk, hogy garanciális Lenovo készülékedet ingyenes futárszolgáltatással eljuttathatja a szakszervizbe.
Készüléked a Lenovo budaörsi ügyfélszolgálatán is leadható javításra. Ebben az esetben a javított készülék átvétele ugyanitt lehetséges.  A futárszolgálat igénybevételéhez az alábbi adatokat kell elküldenie a lenovo@tmx.hu e-mail címre.

- Megrendelő neve
- Szállítási cím
- Telefonszám
- Termék típusa
- Gyári sorozatszám (SN)
- Vásárlás dátuma
- Hiba leírása

A javítási bejelentést követően telefonos ügyfélkapcsolatuk felveszi Veled a kapcsolatot, időpont - és helyszínegyeztetés végett.

A javítás befejeztével a MPL futárszolgálat SMS értesítést küld a kiszállítás időpontjáról a megadott telefonszámra. Kétszeri meghiúsult kézbesítés esetén a készülék a Posta által megadott ponton átvehető 10 munkanapig.

A gyári sorozatszámot (SN) notebook és tablet készülék esetén a készülékek hátoldalán lévő címkén találja, mobilkészülék esetén az akkumulátor alatt lévő címkén, vagy a készülék hátoldalán. Széria és IMEI szám információk a http://support.lenovo.com/hu/hu/find-product-name oldalán találhatók, angol nyelven.

Szolgáltatásunkkal kapcsolatos további tudnivalók:

- Kérjük, a készülékkel minden esetben küldd el annak töltőjét, akkumulátorát, továbbá a készülékhez tartozó számlát vagy jótállási jegyet is.
- Ezúton is felhívnánk figyelmedet, hogy a készüléken tárolt adatokra felelősséget nem tudunk vállalni, a szerviz adatmentést nem végez.

- Amennyiben a készülék garanciálisan érkezik a szakszervizbe, de a szervizben bebizonyosodik, hogy a készülék vagy hiba nem garanciális, a szakszerviz javítás nélkül, jegyzőkönyvvel küldi vissza a készüléket. A szerviz erről előzetesen e-mailes értesítőt küld. Ebben az esetben lehetőséged van árajánlatot kérni a hiba javítására.
Az árajánlat díja 2400 Ft + áfa, amelyet abban az esetben kell a futárnak a készülék átvételekor megfizetni, ha a javítást nem kéred. Amennyiben az árajánlatunkat írásban (e-mailben) elfogadod, az árajánlat díját nem, csak az ajánlat szerinti javítási díjat kell a futárnak a készülék átvételekor megfizetni.

- Kölcsönkészüléket nem áll módunkban biztosítani a javítás időtartamára.

- Tájékoztatjuk arról, hogy a futárszolgálat csomagolóanyagot nem biztosít, így a készülék biztonságos csomagolásáról Neked kell gondoskodnod. 
Javasoljuk, hogy a készüléket és tartozékait annak eredeti csomagolásában küldd be hozzánk.

Thinkpad szerviz:
Aloha Informatika Kft. 1117 Budapest, Irinyi József u. 30 
Tel.: +361 372-0325 
E-mail: szerviz@alohainformatika.hu

A szervizek listáját és elérhetőségét a Lenovo hivatalos szerviz listáján találod meg.

Lenovo okostelefon:
TeleMax Ügyfélszolgálat
2040 Budaörs, Kinizsi u. 2/b. Nyitvatartás H-P: 8:00-17:30, Sz: 09:00-13:00

SAMSUNG MÁRKASZERVIZEK
Telefonos ügyfélszolgálatunkon, az ingyenesen hívható 06-80-7267864 (06-80-SAMSUNG) számon hétfőtől péntekig, 8 és 18 óra között, szombaton és vasárnap pedig 9 és 16 óra között az alábbi kérdésekkel
kapcsolatban várjuk hívásod:

* Általános termékismertetés
* Tanácsadás vásárlás előtt álló ügyfeleinknek
* Készülék beállításokkal kapcsolatos információk
* Szervizpartnereinkkel kapcsolatos tájékoztatás
* Vásárlói észrevételek, javaslatok fogadása termékeinkről és szolgáltatásainkról
* Javítási igény felvétele és továbbítása szerződött márkaszervizeink felé – ebben az esetben kérjük, készítse elő a termék jótállási jegyét és/vagy számláját!

Élj az általunk kínált lehetőségekkel, lépj kapcsolatba velünk! Ügyfélszolgálatunk készséggel fogadja minden termékeinkkel, illetve szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdésed és észrevételeid.

TOSHIBA MÁRKASZERVIZEK
Meghibásodás esetén, vagy technikai segítségért, az alábbi ingyenesen hívható telefonszámot tudod hívni:

Garanciális szervizek:

FixDirect Kft.
1033 Budapest, Huszti út 34
Telefon: +361-452-4670
Fax: +361-452-4672
email: info@fixdirect.hu
Nyitvatartás: hétfő-péntek: 8-18 óráig

Meghibásodás esetén igénybe tudod venni a szerviz ingyenes háztól-házig garanciáját a http://www.fixdirect.hu/hibabejelentes oldalon regisztrálnod kell a meghibásodást.

WayTeQ
Mielőtt a szervizt felkeresnéd, hívd fel a Jótállási jegyen található telefonszámot!

Tel.: +3630-288-00-66
Tel.: +3630-288-44-66

Telefonos ügyfélszolgálat: hétfőtől-péntekig 09:17 óráig.

WayTeq Garancia weboldal
E-mail: warranty@wayteq.eu

Általános vállalási feltételek

A termék átadásakor kérjük bemutatni a készülékhez kiadott Jótállási Jegy eredeti és szabályosan kitöltött példányát. Ennek hiányában a vásárlást igazoló számla másolatát. Ezen dokumentumok hiánya esetén a szerviz csak fizetős javításra tudja átvenni a készüléket.
Amennyiben a javítás során bebizonyosodik, hogy a problémát nem meghibásodás, hanem a készülék helytelen használata okozta, a megbízó köteles kifizetni a bevizsgálási díjat.
A termékhez tartozó akkumulátor jótállási időtartama 12 hónap, Nokia Lumia telefonok esetében 6 hónap a gazdagép jótállási időtartamától függetlenül.

A Gyártó és a márkaszerviz nem biztosít semmiféle jótállást a következőkre: 
  • szoftverekre, beállításra, tartalomra, adatra
  • a készülék használatából adódó koszolódásra
  • a rendes mértékű elhasználódásra, az akkumulátor lecsökkent töltőkapacitására, mely az akkumulátor természetes elöregedésének eredménye
  • termék nem megfelelő vagy nem a felhasználói útmutatóban leírtak szerinti használata:
    • ha a terméket párának, nedvességnek, rozsdásodásnak, oxidációnak vagy kémiai hatásoknak tették ki
    • ha étellel vagy folyadékkal öntötték le, vegyi anyagok hatásának tették ki
    • rendszerbe történő behatolás, vírusok vagy egyéb rosszindulatú szoftverekre
    • a készüléket ért külső behatásokra, törésekre
 


Hozzáadás a kosárhoz, kérem várjon
Kosár mentése
kosárba