Miért jó nálunk vásárolni?

  1. Nyomtató
  2. Canon I-SENSYS LBP251DW Lézernyomtató (0281C010,0281C010AA)

Canon I-SENSYS LBP251DW Lézernyomtató (0281C010,0281C010AA)

Hívj bátran, ha kérdésed van! +36 1 445 1500

0 értékelés
Egyoldalas: max. 30 oldal/perc (A4)
Kazetta (normál és opcionális) A4,
Fehér-Fekete
Raktáron

Átvehető: hétfő 14 és 19 óra között (üzletünkben)

Házhozszállítás: INGYENES, 2016. december 6, kedd

14 nap
visszavásárlási garanciával
1 év
Garancia
A termék ára: 54.990 Ft (Nettó 43.299 Ft + ÁFA)
db

Canon i-SENSYS LBP251dw

A kompakt A4-es, fekete-fehér lézernyomtató kisvállalkozások és munkacsoportok számára ideális választás.

Az A4-es, fekete-fehér lézernyomtató gyors, átlátható és megbízható működést tesz lehetővé. A számos felhőalapú és mobileszköz-csatlakoztatási lehetőség révén munkacsoportok és kisvállalkozások számára is tökéletes, kiváló minőségű nyomtatást biztosít.

Előnyök

  • Megbízható A4-es, fekete-fehér lézernyomtató kis munkacsoportok és -vállalkozások számára
  • Intelligens, kompakt kialakítása ideális az ügyfeleket kiszolgáló és korlátozott nagyságú terekben
  • A 30 oldal/perces gyors és kiváló minőségű nyomtatás hatékonyabb csapatmunkát segít elő
  • Az alvó módból is akár másodpercek alatt lehetséges nyomtatással növelheti hatékonyságát
  • Tökéletes megoldást jelent olyan gyakori nyomtatási feladatokhoz, mint űrlapok, számlák, receptek és szállítólevelek nyomtatása
  • Folyamatos megbízhatóság és minőség a Canon multifunkciós cserekazettáival
  • Az ingyenes Canon alkalmazással menet közben is dolgozhat Apple vagy androidos eszközein
  • Nagy teljesítményű csatlakoztatási lehetőségek például az Apple AirPrint™ és a Google Cloud Print használatával
  • Az olyan energiatakarékos funkciók, mint az automatikus kikapcsolás, segítenek vállalkozása fenntartásában
  • Egy hálózaton keresztül egyszerű integrálást és kezelést tesz lehetővé

Fő funkciók

  • Automatikus kétoldalas nyomtatás Automatikus kétoldalas nyomtatás
  • Hálózaton keresztül történő használat és megosztás Hálózaton keresztül történő használat és megosztás
  • USB-csatlakozó USB-csatlakozó
  • Felhasználóbarát LCD kijelző Felhasználóbarát LCD kijelző
  • +1 opcionális papírkazetta +1 opcionális papírkazetta
  • PCL-nyomtatás PCL-nyomtatás
  • Vezeték nélküli használat és megosztás Vezeték nélküli használat és megosztás
  • Vezeték nélküli használat és megosztás Vezeték nélküli használat és megosztás
  • Táblaszámítógép és okostelefon csatlakoztatására kész Táblaszámítógép és okostelefon csatlakoztatására kész
 
 

Termékjellemzők

Ideális első lépés az üzleti minőségű nyomtatás felé

Szeretné megtenni az első lépést egy üzleti minőségű nyomtató felé, mert gyorsabb, jobb minőségű és megbízhatóbb nyomtatásra vágyik? Ne keresgéljen tovább, hiszen itt az i-SENSYS LBP251dw A4-es, fekete-fehér lézernyomtató. A 30 oldal/perces nyomtatási sebességnek és a készenléti állapotból is mindössze néhány másodpercen belül lehetséges nyomtatásnak köszönhetően a kisvállalkozások és munkacsoportok a mindennapos feladatokat gyorsabban végezhetik el. Kompakt mérete és intelligens megjelenése pedig az ügyfeleket kiszolgáló vagy a kevés hellyel rendelkező környezetekben igazán előnyös.

Fenntartható minőség, egyszerű fenntartás

A Canon egyszerűen cserélhető, multifunkciós kazettás kialakításának köszönhetően a folyamatos megbízhatóság és a megújult minőség minden egyes alkalommal biztosított, amikor tonert cserél. Ha azt szeretné, hogy nyomtatója kevesebb beavatkozással tovább működjön, válassza a tartós, nagy kapacitású kazettákat. Az adminisztrációs terhek csökkentése érdekében pedig használjon egyetlen kazettát, így kevesebb elemre kell odafigyelnie.

Mobileszközök és felhőalapú szolgáltatások nagymértékű támogatása

Ha Ön és munkacsoportjai szeretik ugyanazokat a lehetőségeket zökkenőmentesen elérni helyszín- és eszközfüggetlenül, akkor az Ön számára az LBP251dw az ideális nyomtató. Függetlenül attól, hogy hol és hogyan dolgozik, az LBP251dw mindig készen áll, és elérhető. Nyomtasson iPhone® vagy iPad® készülékéről az Apple AirPrint™ vagy androidos eszközéről a Google Cloud Print szolgáltatáson keresztül az irodán kívül és belül egyaránt.

Hálózati csatlakozásra és integrációra kész

Az LBP251dw összetett funkciókkal rendelkezik az informatikai hálózatok gördülékeny integrálása érdekében. A PCL5e/6 támogatásával ideális választás lehet az irányított környezetek számára; a távoli felhasználói felülettel pedig értékes idő takarítható meg, hiszen az informatikai vezetők a beállításokat a helyszínre látogatás nélkül felügyelhetik és frissíthetik. Az alapértelmezés szerinti Wi-Fi és Ethernet csatlakozási lehetőséggel az LBP251dw ráadásul minden szükséges funkcióval rendelkezik ahhoz, hogy tartani tudja a lépést gyorsan növekvő vállalkozásával.

Gyártó: CANON
Nyomtatási sebesség Egyoldalas: max. 30 oldal/perc (A4) Kétoldalas: max. 16 kép/perc (A4)
Papírméretek Kazetta (normál és opcionális) A4, B5, A5, A6, LGL, LTR, EXECUTIVE, STATEMENT, FOOLSCAP, 16K, egyéni méretek: (szélesség: 105,0–215,9 mm hosszúság: 148,0–355,6 mm) Többfunkciós tálca: A4, B5, A5, A6, LGL, LTR, EXECUTIVE, STATEMENT, FOOLSCAP, 16K, Envelope COM-10, Monarch, DL, C5, indexkártya, egyéni méretek (szélesség: 76,2–215,9 mm; hosszúság: 127,0–355,6 mm)
Nyomtató felhasználása üzleti, otthoni, lézer
Szín Fehér-Fekete
Támogatott Operációs rendszer Windows 8, Windows 8.1, Windows 7, OSX, Linux, Windows 10, Windows Vista, Windows® XP
Csatlakozások USB 2.0, Ethernet, USB, WiFi (IEEE 802.11 b/g/n)
Nyomtató nyelvek UFRII (ultragyors leképezés), PCL5e, PCL6
Képernyő Ötsoros LCD
Tartozék Tintapatron 719-es kazetta (2100 oldal)
Nyomtató patronok/tonerek száma 1
Papírtámogatás Normál papír, újrapapír, nehéz papír, címke, boríték, levelezőlap
Nyomtatási Felbontás 600x600 dpi
Speciális nyomtatási fajták Biztonságos nyomtatás Google Cloud Print kompatibilis iOS: AirPrint, Canon PRINT Business alkalmazás Android; Mopria-tanúsítvánnyal, Canon Print Service Plug-in, Canon PRINT Business alkalmazás
Nyomtatási Technológia Lézer
Garancia 1 év
Súly 12,4kg
Gyártói Adatlap http://www.canon.hu/for_home/product_finder/printers/laser/i-sensys_lbp251dw/
Méret: 400 mm × 377 mm × 298 mm
 

 
Készítse elő okmányait!
Amire szüksége lesz:
• érvényes állandó személyi igazolvány, vagy érvényes személyazonosító igazolvány (új típusú, kártyaformájú vezetői engedély, vagy érvényes útlevél) és lakcímkártya
• érvényes adóigazolvány
• gáz- vagy villanyszámla
Biztosra akar menni?
Nyomtassa ki az online hiteligénylési segédletet! Ha úgy érzi, szüksége lehet rá, nyomtassa ki ezt az oldalt is, és használja az online igénylés során!
Elakadt? Kérdése van?
Olvassa el a súgót, vagy hívjon minket a (06 1) 445 1500-as számon!
 

Klasszikus áruhitel konstrukció 


Igényelhető hitelösszeg 25 000 Ft-tól 2 000 000 Ft-ig terjedhet. Futamidő: 6, 8, 10, 12, 17, 24, 30, 36 hónap. Fix, éves ügyleti kamat: 34,05 %. Szükséges önrész: 200 000 Ft-ig önrész befizetése nélkül, 200 001 Ft-tól 300 000 Ft-ig minimum a vételár 10%-a, 300 001 Ft-tól minimum a vételár 20%-a.

A Notebookspecialista Kft. a Magyar Cetelem Bank Zrt. hitelközvetítője, a Bank a hitelbírálathoz szükséges dokumentumok meghatározásának, valamint a hitelbírálatnak a jogát fenntartja. A Bank a  pénzügyi szervezetek  Magatartási Kódexének alávetette magát. Referencia THM: 39,90% (500 000 Ft, ill. 2 000 000 Ft; 36 hó). Érvényes: 2016.07.01-től visszavonásig.

Reprezentatív példa a különböző hiteltípusok összehasonlítása céljából: vételár: 625 000 Ft, önrész: 125 000 Ft, hitelösszeg: 500 000 Ft, éves ügyleti kamat (fix): 34,05%, kezelési díj: 0 Ft, referencia THM: 39,90 %, havi törlesztő részlet: 22 349 Ft, futamidő: 36 hónap, fizetendő teljes összeg (önrész nélkül): 804 564 Ft.

A referencia THM a megjelölt hitelösszeg és futamidő figyelembevételével került meghatározásra, a teljes hiteldíj mutató meghatározásáról, számításáról és közzétételéről szóló 83/2010. (III.25.) Korm.rend. 9. §-a alapján.

 
Kérdések Válaszok
A megrendeléstől számítva mikor kapom meg a terméket? A termék fogyasztóhoz jutása általában 1-2 nap alatt le szokott zajlani. Ennek feltétele, hogy a bank által megadott szükséges dokumentumokat Ön összegyűjtse és elpostázza az üzletnek. Az üzlet azokat leellenőrzi, és ha rendben találja, akkor kiszállítja Önnek a terméket.
Szerződéses csomagot a banknak vagy a boltnak küldjem? A szerződéses csomagot mindig az üzlet számára kell visszaküldeni.
A szerződéscsomagot én kapom vagy a bolt? Amennyiben hiteligénylése a bank által elfogadásra kerül az Ön által megadott adatok alapján elektronikusan előáll a szerződés, melyet a nyomtatás/mentés gombra kattintva számítógépére lementhet vagy azonnal ki is nyomtathat. Elfogadás esetén Ön minden esetben kap egy e-mailt is az igénylés során megadott címre, amelyben szereplő linkre kattintva Ön szintén mentheti/nyomtathatja szerződését
Ha technikai hiba lép fel, kinek kell jelezni? Üzletnek vagy a banknak? Technikai hiba esetén, kérjük, az üzlettel vegye fel a kapcsolatot.
Szükséges-e a hitelbírálat, ha már meglévő ügyfél vagyok? Igen, mivel minden hiteligénylés új bírálatot von maga után, és a szükséges okmányok listája is csak a hitelkérelem felrögzítése után lesz végleges.
 
 

Hiteligénylést mindazon 18. életévüket betöltött, természetes személyek adhatnak be, akik megfelelnek az alábbi követelményeknek:

• Magyarországon levő állandó lakcím
• igazolt, rendszeres jövedelem
• munkahelyen, vagy munkavégzés helyén vezetékes telefonon való közvetlen elérhetőség
• nyugdíjasok, nevelőszülők esetében a lakcím kártyára bejegyzett tartózkodási címen, vezetékes telefonon való közvetlen elérhetőség
• munkaviszonyában nem áll próbaidő vagy felmondás alatt

Szükséges dokumentumok:
Személyazonosságot és lakcímet igazoló okmányok:
Magyar hatóság által kiállított
• érvényes állandó személyi igazolvány, vagy
• érvényes személyazonosító igazolvány és lakcímkártya, vagy
• új típusú kártya formátumú vezetői engedély és lakcímkártya, vagy
• érvényes útlevél és lakcímkártya

Egyéb dokumentum:
Érvényes adóigazolvány

Lakcímet igazoló egyéb okmányok:
Két hónapnál nem régebbi, a hitelkérelemben megjelölt tartózkodási hely címére szóló bankszámlakivonat, vagy telefonszámla, illetve ezek hiányában gáz-, villany-, víz-, kábeltelevízió-, táv-hő-, közös költség-, vagy vezetékes internetszámla (a szolgáltató által kiállított eredeti száma másolata)

Jövedelmet igazoló okmányok:
Ha Ön munkavállaló: 30 napnál nem régebbi, ugyanazon munkáltatónál eltöltött min. 3 hónapos munkaviszonyról szóló munkáltatói igazolás (a Magyar Cetelem Bank Zrt. formanyomtatványa, vagy a Magyar Cetelem Bank Zrt. formanyomtatványán szereplő adatokat tartalmazó egyéb munkáltatói igazolás)
Ha Ön vállalkozó: Vállalkozók esetében az adóhatóság által érkeztetett előző évi Szja-bevallás, vagy az adóhatóságtól származó jövedelemigazolás
Ha Ön őstermelő: Őstermelők esetében őstermelői igazolvány és értékesítési betétlap, vagy az adóhatóságtól származó jövedelemigazolás
Ha Ön nyugdíjas: Utolsó nyugdíjszelvény és nyugdíj törzslap, vagy bankszámlakivonat, vagy utazási igazolvány és nyugdíjszelvény, vagy tárgy évi év eleji összesítő a nyugdíj összegéről. Rokkant nyugdíjasok esetében határozat a rokkant nyugdíj megállapításáról

Letölthető dokumentumok: munkáltatói igazolás

A fent felsoroltakon kívül a Bank további dokumentumok becsatolását is kérheti.

 

a)
cégnév: Notebookspecialista.hu Kft.
székhely: 1132 Budapest, Váci út 20-26.
Cégjegyzékszám: 0109861429
felügyeleti hatóság megjelölése: Magyar Nemzeti Bank (1013 Budapest, Krisztina krt. 39. központi levélcím: H-1534 Budapest BKKP Postafiók: 777., Központi telefon: (36-1) 4899-100, központi fax: (36-1) 4899-102, E-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu)

b)
Társágunk a Magyar Nemzeti Bank által a közvetítőkről vezetett nyilvántartásban szerepel. A nyilvántartást ellenőrizni lehet a fenti elérhetőségeken, illetve a www.mnb.hu honlapon keresztül.

c)
Társaságunk függő közvetítőként a Magyar Cetelem Bank Zrt. megbízó nevében és javára jár el, a megbízó érdekeit képviseli.

d)
Társaságunk a pénzügyi szolgáltatási szerződés megkötéséért közvetítői díjazásban nem részesül.

 

Ha az átvételétől számított 3 munkanapon belül meghibásodik a vásárolt készülék mi rendezzük a garanciát (ez többnyire a készülék cseréjét jelenti). A készüléket csak akkor tudjuk kicserélni, ha abszolút hibátlan, karc és sérülésmentes, továbbá minden csomagolása megvan. Kérjük erre figyelj! Ha futárral szállítottunk, és 3 napon belül lép fel a hiba, futárt küldünk a gépért, beszállítjuk, bevizsgáljuk, és küldünk egy új készüléket teljesen ingyen. Ha a hiba mégsem garanciális jellegű (pl nem megfelelő driver telepítése, stb), vagy a készülék sérült, hiányos ezt az oda-vissza futárköltséget nem tudjuk átvállalni (2600Ft+ÁFA)

3 napon túli meghibásodás esetén az alábbi szerviz(ek) illetékesek:

Kérdésedre ügyfélszolgálati időben (10-19óra munkanapokon) 3 órán belül válaszolunk.
Szerviz illetve támogatással kapcsolatos kérdésekre 1 munkanapon belül válaszolunk.




Küldés
Raktáron

Átvehető: hétfő 14 és 19 óra között (üzletünkben)

Házhozszállítás: INGYENES, 2016. december 6, kedd

SZÁLLÍTÁSI/ÁTVÉTELI FELTÉTELEK LEHETŐSÉGEK
Az alábbi kiszállítási és átvételi időpontok a hivatalos munkaszüneti napok (vasárnapot is beleértve) kivételével minden munkanapra érvényesek.
 
Amennyiben a termék azonnal átvehető, és 14:00 előtt történt a rendelés, a DPD futárszolgálat a megrendelést követő munkanapon szállítja ki a csomagot. A Pick Pack futárszolgálat Budapesten a rendelést követő napon, vidéki rendelés esetében a rendelést követő 2 napon (vasárnap és hétfő kivételével) helyezi ki a csomagot az átvételi ponthoz.
Amennyiben a rendelés 14:00 után történik, a DPD futárszolgálat a megrendelést követő 2. munkanapon szállítja ki a csomagot. A Pick Pack futárszolgálat Budapesten a rendelést követő 2. napon (vasárnap kivételével), vidéki rendelés esetében a rendelést követő 3. napon (vasárnap és hétfő kivételével) helyezi ki a csomagot az átvételi ponthoz.
Amennyiben a termék raktáron van, és 09:00 előtt történt a rendelés, a DPD futárszolgálat a megrendelést követő munkanapon szállítja ki a csomagot. A Pick Pack futárszolgálat Budapesten a rendelést követő napon, vidéki rendelés esetében a rendelést követő napon (vasárnap és hétfő kivételével) helyezi ki a csomagot az átvételi ponthoz.
Amennyiben a rendelés 09:00 után történik, a DPD futárszolgálat a rendelést követő 2. munkanapon szállítja ki a csomagot. A Pick Pack futárszolgálat Budapesten a rendelést követő 3. napon (vasárnap kivételével), vidéki rendelés esetében a rendelést követő 4. napon (vasárnap és hétfő kivételével) helyezi ki a csomagot az átvételi ponthoz. 
db
A termék ára: 54.990 Ft (Nettó 43.299 + ÁFA)
Forgalmazott márkáink
Hozzáadás a kosárhoz, kérem várjon
Kosár mentése
kosárba